HAARLEMMERMEER – L’Oréal Nederland organiseerde de 6e editie van Citizen Day op 1 juli 2015
Medewerkers van L’Oréal Nederland zetten zich in voor lokale organisaties tijdens deze vrijwilligers dag
Wij zijn ter plaatse om voor zowel VoedselbankNieuws.nl alsmede VoedselbankTV.nl een reportage te maken.
Hoofddorp, 29 juni 2015 – Het kantoor zal vrijwel leeg zijn als bijna 200 medewerkers van L’Oréal Nederland zich op 1 juli zullen inzetten tijdens Citizen Day, een vrijwilligers dag waarbij wordt samengewerkt met 10 verschillende organisaties. Medewerkers hebben gekozen uit de volgende activiteiten:
Zoveel mogelijk levensmiddelen inzamelen bij 5 grote supermarkten in en rondom Hoofddorp voor de Voedselbank Haarlemmermeer.
In samenwerking met het Ouderenfonds een groep ouderen begeleiden tijdens het WK beachvolleybal op de Dam in Amsterdam.
De kinderpoli van het Spaarne Ziekenhuis in Hoofddorp opvrolijken met muurschilderingen om het verblijf voor de kinderen aangenamer te maken.
Look Good Feel Better (verzorgt esthetische workshops voor vrouwen met kanker) & Dokters van de Wereld helpen met een marketingplan om meer donateurs te werven.
Werken voor Landschap Noord-Holland en PWN om de natuur rondom Haarlemmermeer in stand te houden.
Klussen bij de kinderboerderijen van Ons Tweede Huis in Zwanenburg en Nieuw-Vennep.
Een verwendag verzorgen voor de cliënten van Blijf Groep in Alkmaar, één van de grootste organisaties tegen huiselijk geweld.
De Amsterdamse grachten opschonen in samenwerking met Plastic Whale.
“Het is belangrijk dat we ons steentje bijdragen aan de gemeenschap om ons heen. Dat doen we niet alleen met onze schoonheidsproducten maar ook door organisaties te ondersteunen daar waar zij onze hulp kunnen gebruiken”, aldus Jean Charles Bondy, General Manager van L’Oréal Nederland, “Samen kunnen we de wereld een beetje mooier maken.”
Vorig jaar hebben meer dan 24.000 medewerkers wereldwijd deelgenomen aan de Citizen Day, waarmee meer dan 32.000 mensen zijn geholpen van 420 verschillende organisaties. Medewerkers van alle onderdelen van de L’Oréal groep namen deel aan verschillende activiteiten.
De Citizen Day werd in 2010 gelanceerd om de maatschappelijke betrokkenheid van L’Oréal te benadrukken.
Over L’Oréal
L’Oréal is al meer dan 105 jaar toegewijd aan schoonheid. De Groep L’Oréal heeft een uniek portfolio van 32 diverse en elkaar aanvullende merken en had in 2014 een geconsolideerde jaaromzet van 22.5 miljard euro en een personeelsbestand van 78.600 werknemers. Als ’s werelds leidende cosmeticaconcern is L’Oréal aanwezig in alle distributiekanalen: massa markt, warenhuizen, apotheken en drogisterijen, haarsalons, travel retail en branded retail.
Research en Innovatie, en een toegewijd research team van 3.600 mensen, zijn het hart van L’Oréals strategie. Zij werken aan het tegemoet komen aan alle schoonheidsbehoeften over de hele wereld en om een miljard nieuwe consumenten te bereiken de komende jaren. De nieuwe CSR strategie van L’Oréal voor 2020 “Sharing Beauty with All” stelt ambitieuze doelen voor duurzame ontwikkeling in de waarde keten van de Groep. http://www.loreal.com
Wij zijn ter plaatse om voor zowel VoedselbankNieuws.nl alsmede VoedselbankTV.nl een reportage te maken.
Muziek komt bij www.ginnyculp.com vandaan en is royalty free.
Nummer is Light and Lofty en is als bonus verkregen via http://www.icanmakevideo.com
Kijk verder op het kanaal van VoedselbankTV
Credits
(1) L’Oréal Citizen Day 2015 voor de Voedselbank Haarlemmermeer – VoedselbankTV
(2) Video – VoedselbankTV
(3) Tekst – L’Oréal Nederland
(4) Voedselbank Haarlemmermeer
(5) Muziek komt bij (www.ginnyculp.com niet meer actief) vandaan en is royalty free.
Nummer is Light and Lofty en is als bonus verkregen via (http://www.icanmakevideo.com niet meer actief)